50. Ramuthra
Név: Ramuthra
Név: Jasper
Faj: sötét szellem sárkány
Típus: szellem/kárhozat
Nem: hím
Előnyök:
- rendkívül okos és intelligens, logikus gondolkodású és ravasz - ősi kora miatt rengeteg tudás van a birtokában
- ért a fekete mágiához, halottak idézéséhez és irányításához - sötét varázslataival harcol és védekezik
- szellemként képes el- és föltűnni, kísérteni és ezzel őrületbe kergetni másokat, rettegést kelteni ellenségei lelkében
- energiáit gyorsan visszanyeri olyan helyeken, amelyek kapcsolatban vannak a halállal, sötétek, közel állnak a túlvilághoz – temetők, régi csataterek
Hátrányok:
- dermesztő kisugárzásával akaratlanul is elszívja mások energiáit, csak a hozzá hasonlatos kárhozat lények képesek huzamosan megmaradni a környezetében
- borzasztó cinikus és pesszimista, egyben undok és bosszantóan jobban tud mindent
- félig szellemi lényként közelharcban csak karmaira támaszkodhat – inkább mágiáját használva van előnyben, amik viszont hamar kimerítik, ha nem képes a túlvilági homályból további energiákat meríteni
- a sötétség az „életközege” - napfényes helyeken erős hátrányba kerül
Történet
Ramuthra egy Árny, avagy Szellem-sárkány, a Sötétséggel együtt keletkezett szellem, aki időtlen idők óta bolyong a földön. Sokan előítéletekkel vannak iránta ijesztő külseje és félelmetes képességei miatt, pedig a Sötétség nem egyenlő a Gonoszsággal. Ramuthra valójában egy rendkívül bölcs és megbízható társ, ha valaki képes elvonatkoztatni megjelenésétől.
Ramuthra Árny képességei a halálhoz és a sötéthez kapcsolódnak, de az, hogy jóra, vagy rosszra használja őket, a helyzettől függ. Szellemi lényként képes láthatatlanul eltűnni, majd újra megjelenni. Be tud hatolni mások gondolataiba és sugalmazással akár irányíthatja is őket. Rémképeket ültethet az agyba, és őrületbe is kergethet. Ezt a képességét viszont arra is használhatja, hogy megnyugtasson valakit, vagy csökkentse a fájdalmát. Ebből is látszik, hogy minden képessége kétoldalú. Erősek mágikus képességei is, mellyel a Sötétséget irányíthatja, valamint szellemeket idézhet és parancsolhat is nekik. Ezek a varázslatok könnyen ki is fáraszthatják – viszont olyan sötét helyeken, amik kapcsolatba vannak a halállal és a túlvilággal (mint például egy temető) fölhasználhatja, és erőt meríthet a környezet energiáiból.
Ha közelharcra kerül sor, hatalmas mellső karmaira támaszkodhat, és hogy füstfelhőként eloszolva kivéd egy támadást, majd újra fölvéve fizikai alakját meglepetésszerűen támad. Ezt azonban nem csinálhatja sokáig, főleg ha sebet is kap. Harcban inkább mágiájára és befolyásoló képességére szeret támaszkodni.
Ramuthra rendkívül bölcs, ha tanácsairól lehámozzuk a szarkasztikus körítést, rájöhetünk, hogy azok nagyon hasznosak. Gyorsan és logikusan gondolkodik, inteligens, jó a problémamegoldó készsége. Bár alapjáraton borzasztó undok, cinikus és pesszimista, legbelül hűséges és érző szívre találni, ami csak bezárkózik az újabb előítéletek és csalódások elöl. Mivel Jaspert természeténél fogva nem rémiszti Ramuthra külseje és ereje (sőt inkább vonzza), ráadásul hasonló sötét humorral rendelkezik, nagyon jól kijönnek, még ha órákig is keményen el tudnak vitatkozni dolgokon…
Ramuthra bizalma alakulóban van.
1. szint
Tapasztalatpontok: 0
Értékpontok: 0
Rang: zöldfülű
Vagyon: 0 drakon
Felszerelve: -
Raktáron:
Életerő: 100% - jó
Kedély: 100% - jó
Jóllakottság: 100%
Élőhely: Isyldea
Csapat: -
Pár: -
Utód(ok): -
Tanulmányok: -
Ikon:
|