
Kihvhatjtok egymst prbajra, ha elg talpraesettnek s gyesnek rzitek magatokat. Ezt a Kihvs menpont alatt tehetitek meg. Azonban mieltt belefogntok, meg kell ismernetek a szablyokat.
A harc kezdete
Fontos, hogy mindig jelen legyen egy Mesl. Mindig a kihv fl kezben a kezds joga. Viszonylag rszletesen le kell rnia, hogyan tmad, mert a Mesl egy krlmnyesebben lert mozdulatbl relisabban tudja levonni a kvetkezmnyeket.
A kezds utn a kihvott fl kvetkezik, vagy vdekezik, vagy visszatmad. Ha mindez vgbement, a Mesl kvetkezik. dnti el, mi trtnik. Figyelembe veszi lnyeitek tulajdonsgait, tmadsotok mdjt s annak megfelelen felmri eslyeiteket. Tle tudjtok meg, mi lett a fordul vgeredmnye.
A Meslnek azt is meg kell adnia, mennyivel cskkent lnyetek letereje, harcikedve. Ha egy makacs termszet srknynak nagyon lecsappan a harcikedve, knnyen feladhatja magtl a harcot, s a msik fl nyer, akr ersebb, akr nem. Ha pedig tlsgosan legyengl, akkor is vge a harcnak.
A harc gy megy tovbb. Folyton cserldnek a szerepek. Egyszer az egyik fl tmad, egyszer a msik.
Ha az egyik fl megnyerte a harcot, tapasztalatot, rtkpontokat, s esetleg valamilyen jutalmat kaphat a Mesltl, ha az gy gondolja, megrdemli.
Mivel a veresgbl is sokat lehet tanulni, ezrt a vesztesnek is jrnak tapasztalatpontok.
Amit nektek, kzdfeleknek kell nagyon figyelembe venni:
- nem hatrozhatjtok meg elre a fordul vgkimenetelt, pldul nem mondhatod azt, hogy kardodat megsuhintva mly sebet ejtettl ellenfeled karjn, legfeljebb azt, hogy a karjt cloztad meg
- ugyangy a tmadst sem vdheted ki felttlenl, megprblkozol
- a harc sorn nem csak lnyed, de te is megsrlhetsz s ha csupn egyiktk mr nem kpes folytatni a harcot, vge
- semelyik karakter sem srthetetlen, vagy emberfeletti erkkel br flisten!!!
- a brutalitst nem djazzuk; s igyekezzetek nem tlzsokba esni, mert mindez kizrst von maga utn.
A prbajozshoz sok szerencst, s j szrakozst kvnok!
Dragie |