Ha saját magatok szeretnétek elképzelni a társatokul fogadott lényt, ide szúrhatjátok be kész adatlapját.
De mint mindig, most is szeretnénk mindenkit arra kérni, hogy jól olvassa el legalább a Kezdést, mielőtt ennek nekifogna, különben az igénylés sikertelenül járhat.
Dragieeeeeeee.... a leírást én nem kapom meg az adatlapra mint Gellert?????? ^^ ^^ ^^ ^^ Annyit güriztem veleeee... Azért: TÖK JÓ, VÉGRE LÁTOGATHATOM MAJD ŐKET!!! :D Kösziii
Jasper :)=
Dehogyneeem! Be lesz rakva XD Ááá semmit se tudok feledékenység nélkül végezni XDD
Sinistra magányos földhöz kötött árnyékként kísért a végtelen, havas tájakon. Véletlenszerű fölbukkanásai, fenyegető lénye és szoborszerű merev mozdulatlansága kísértetmesék legendájává tette, mígnem Jasper a „rejtély” után nem eredt és nagy türelemmel megolvasztotta a pegazus szíve köré fagyott jeget.
Sinistra árnyék lényként erős mentális képességekkel bír, amivel teljesen irányíthatja, módosíthatja mások tudatát, nagy messzeségekből hallhatja mások gondolatait és küldhet üzeneteket. Ilyen erős képességeket nem is lehet mindig irányítani, így a pegazus körül olyan a levegő, mint egy rádióállomás közvetlen közelében – tele van hullámokkal, kisugárzott gondolatokkal, érzésekkel. És aki nincs hozzászokva az ilyesmihez, azt megzavarhatja, vagy egyenesen őrületbe kergetheti jelenléte.
Jég elemével kapcsolatban is erősek mágikus képességei, ami viszont csak akkor mutatkozik be, ha túlfűtött érzelmi állapotba kerül – legyen az düh, öröm, vagy ijedtség. Ezzel együtt jár az is, hogy ilyenkor néha kicsúszik a kezei közül az irányítás és akaratlanul is elszabadíthat egy-egy tomboló fagyos támadást.
Csatában szeret árny-képességeire támaszkodni, módosítani ellensége gondolatait, olyan dolgokat vetíteni elé, amik nincsenek is ott, és ily módon összezavarni. Közelharcban előnyt jelent számára hatalmas teste és stabil felépítése, a légi csatákat viszont kerüli. Hatalmas szárnyai alkalmasak lehetnek a vitorlázásra, siklásra és hosszú távú utazásra, viszont csődöt mondanak, ha fürgeségről és gyors manőverekről van szó.
Sinistra magányos és hallgatag jelleme alatt együttérzés és hűség rejtőzik. Ha valaki elég erős ahhoz, hogy kibírja fárasztó, kiterjedt és ostromló gondolatátvitelét, és megtanulja azt rendesen fogadni, akkor csodálatos kapcsolatot létesíthet a pegazussal. Jasper örömét leli Sinsitra sötét társaságában és türelmesen bontogatja a megoldandó rejtély részleteit.
- erős mentális képességei vannak, amiket nem is mindig tud irányítani - belelát mások lelkébe gondolataiban, módosíthatja mások emlékezetét, irányíthatja őket vagy gondolatokat, képeket közvetíthet
- mágikus képességei nagyok, amiket viszont csak erős érzelmi hatásra tud kamatoztatni – akkor viszont dühöngő hóviharokat kavarhat, lavinákat indíthat
- erőst testfelépítése miatt mindenféle terepen kitartóan üget, vágtázik, és közelharcban is előnyt jelenthet nagysága és stabilsága
- hallgatag, de megértő, hűséges és megfontolt társ
Hátrányai:
- alapból mindenkit „kiráz tőle a hideg” – ha nem figyel, félelmet kelt maga körül, lehűti a levegőt és meg is fagyaszthat dolgokat
- elég magába forduló, mentális úton érintkezik másokkal – a gyengébb tudatúakat viszont akaratán kívül is képes megbolondítani véletlenszerű mentális üzeneteivel, képeivel és hangulatai sugárzásával
- mágikus képességeinek sem teljesen ura, ha elveszti a fejét, akaratán kívül is képes eleméhez kapcsolódó természeti katasztrófákat előidézni
- tépázott szárnyai bár elég hatalmasok nagy testéhez és siklásra jól tudja őket alkalmazni, nem túl erősek így csatában nem tudják sok ideig a levegőben tartani
Cernunnos fiatal vámpírsárkány, ilyen szempontból tökéletes társa Jaspernek. Vámpír-szerű képességei hasonlatosak Lovasáéhoz, ezért együtt ketten halálos párosítás, és testi-lelki társak is egyben.
Egyik legdominánsabb képessége a gyorsaság, emberi szemnek követhetetlenül gyorsan mozog, repül és manőverezik. Egyéb másodlagos képességei például a mentális befolyásolás, bűvölés, gondolatolvasás. Kisugárzásával különböző hangulatot teremthet maga körül. Szaglása, látása és hallása természetfölötti. Ám mindezekért eggyel fizet: ha életben akar maradni, rendszeresen vérhez kell jutnia. Cernunnos leginkább állatvért fogyaszt, de bizonyos helyzetekben, ha eluralkodik rajza vérszomja, veszélyes lehet bárkire.
Vámpírszerű képességeihez hozzátartozik, hogy más lényeket is magához hasonlatossá tehet – ha megharapván őket vérüket veszi, majd a saját vérét adja neki. Az átváltozás nagy fájdalommal jár, elképzelhető, hogy valaki nem is éli túl. Így hát Cernunnos őrizkedik más vámpírlények teremtésétől.
A fiatal vámpírsárkány heves természetű, nyugtalan szívű és magányos típus. Sohasem békélt meg igazából természetével, és sokat tépelődik létezésének problémáján, és helyén a világban. Nagy a szeretetigénye, de fél, hogy bánt másokat, így elsőre távolságtartónak és hidegnek gondolhatnánk. Pedig valójában mély gondolatai, szenvedélyes, de háborgó lelkivilága és nagy kalandvágya van. Jasperral jól egymásra találtak és jól átérzik egymás problémáit. Bár néha hátulütőnek mutatkozik, hogy mind a ketten makacsok és önfejűek, azért van kilátás az együttműködésre is (>D) akkor pedig retteghet minden ellenségük.
- vámpír vére miatt hihetetlenül gyors, hajlékony; igazi közege a levegő - elképesztően manőverezik
- mentális képességeivel és igéző vörös tekintetével képes megbűvölni és magához vonzani áldozatait/ellenségeit
- kemény pikkelyei miatt nehéz megsebezni, de ha mégis sikerül, az könnyen begyógyul, ha vérhez jut
- a farka végén lévő éles pengék veszélyes fegyverek, csakúgy, mint obszidián-szerű tüskéi és tűszerű, hegyes fogai
Hátrányok:
- hogy életben maradjon, az egyszerű táplálkozás mellett vérre is van szüksége – ha pedig vérre van szüksége, a vadászösztönei eluralkodnak rajta, és nagyon veszélyessé válhat, elveszti az önuralmát és kezelhetetlenné is válik. Sokat kell gyakorolnia, hogy úrrá legyen magán.
- bár pikkelyei kemények, hajlékony teste törékeny, akár egy erőteljesebb, közvetlen csapás is összezúzhatja
- éjszakai életmódot él, napsütésben életenergiája lecsökken és egyszerűen leállítja szervezete működését – hibernálja magát. Ilyenkor szinte teljesen védtelen.
- makacs és önfejű – csak azt teszi, amihez éppen kedve van
Oupss.... nevem nem írtam, Jasper néven regisztráltammmm, Tenar küldöttje vagyok (>D) meghívókódot nem írtam, mert nem kaptam. >D Ő lenne az én egyik picinyem, mééég majd ketten lennének, ha lehet (^^) igyekszem beírni őket is. Kösz, csoki
Ramuthra egy Árny, avagy Szellem-sárkány, a Sötétséggel együtt keletkezett szellem, aki időtlen idők óta bolyong a földön. Sokan előítéletekkel vannak iránta ijesztő külseje és félelmetes képességei miatt, pedig a Sötétség nem egyenlő a Gonoszsággal. Ramuthra valójában egy rendkívül bölcs és megbízható társ, ha valaki képes elvonatkoztatni megjelenésétől.
Ramuthra Árny képességei a halálhoz és a sötéthez kapcsolódnak, de az, hogy jóra, vagy rosszra használja őket, a helyzettől függ. Szellemi lényként képes láthatatlanul eltűnni, majd újra megjelenni. Be tud hatolni mások gondolataiba és sugalmazással akár irányíthatja is őket. Rémképeket ültethet az agyba, és őrületbe is kergethet. Ezt a képességét viszont arra is használhatja, hogy megnyugtasson valakit, vagy csökkentse a fájdalmát. Ebből is látszik, hogy minden képessége kétoldalú. Erősek mágikus képességei is, mellyel a Sötétséget irányíthatja, valamint szellemeket idézhet és parancsolhat is nekik. Ezek a varázslatok könnyen ki is fáraszthatják – viszont olyan sötét helyeken, amik kapcsolatba vannak a halállal és a túlvilággal (mint például egy temető) fölhasználhatja, és erőt meríthet a környezet energiáiból.
Ha közelharcra kerül sor, hatalmas mellső karmaira támaszkodhat, és hogy füstfelhőként eloszolva kivéd egy támadást, majd újra fölvéve fizikai alakját meglepetésszerűen támad. Ezt azonban nem csinálhatja sokáig, főleg ha sebet is kap. Harcban inkább mágiájára és befolyásoló képességére szeret támaszkodni.
Ramuthra rendkívül bölcs, ha tanácsairól lehámozzuk a szarkasztikus körítést, rájöhetünk, hogy azok nagyon hasznosak. Gyorsan és logikusan gondolkodik, inteligens, jó a problémamegoldó készsége. Bár alapjáraton borzasztó undok, cinikus és pesszimista, legbelül hűséges és érző szívre találni, ami csak bezárkózik az újabb előítéletek és csalódások elöl. Mivel Jaspert természeténél fogva nem rémiszti Ramuthra külseje és ereje (sőt inkább vonzza), ráadásul hasonló sötét humorral rendelkezik, nagyon jól kijönnek, még ha órákig is keményen el tudnak vitatkozni dolgokon…
- rendkívül okos és intelligens, logikus gondolkodású és ravasz - ősi kora miatt rengeteg tudás van a birtokában
- ért a fekete mágiához, halottak idézéséhez és irányításához - sötét varázslataival harcol és védekezik
- szellemként képes el- és föltűnni, kísérteni és ezzel őrületbe kergetni másokat, rettegést kelteni ellenségei lelkében
- energiáit gyorsan visszanyeri olyan helyeken, amelyek kapcsolatban vannak a halállal, sötétek, közel állnak a túlvilághoz – temetők, régi csataterek
Hátrányok:
- dermesztő kisugárzásával akaratlanul is elszívja mások energiáit, csak a hozzá hasonlatos kárhozat lények képesek huzamosan megmaradni a környezetében
- borzasztó cinikus és pesszimista, egyben undok és bosszantóan jobban tud mindent
- félig szellemi lényként közelharcban csak karmaira támaszkodhat – inkább mágiáját használva van előnyben, amik viszont hamar kimerítik, ha nem képes a túlvilági homályból további energiákat meríteni
- a sötétség az „életközege” - napfényes helyeken erős hátrányba kerül
Hoppá! Megint én, Lana. Nem fért ki! Szóval a Történettől:
Története: A Dental hegységben kelt ki a tojásból, de anyja néhány hónapos korában elpusztult. Az éhhalál küszöbén talált rá egy vadász, aki hazavitte, és felnevelte egy kis faluban. Akira életreszóló barátságot kötött a vadász unokájával, Lanaval (Ilana Noar) lovasa is lett. Mivel együtt nevelkedtek fel, kölcsönös a bizalmuk, teljesen össze vannak szokva.
Jelleme: Akira nagyon határozott, szeret irányítani. Hűséges, és nehezen fogad el új embereket. Ha valakihez ragaszkodik, soha nem ereszti, az életét is feláldozná érte. Nehezen mutatja ki az érzéseit, de Lana tudja, hogy ők elválaszthatatlanok. Akira szereti a kihívásokat, de nehezen tűri a bukást. Mindig tisztességes és becsületes, ezért gyakran bajba keveri magát. Soha nem hazudik.
Vámpír képességeiről: Gyorsan gyógyul, szemfogaiban bénító méreg van, rendszeresen vért kell fogyasztania, legalább kéthetente. Akit megharap, nem feltétlenül hal meg, ha hagy benne életet és vért, és a méreg elterjed, az illető szintén vámpírképességeket fog birtokolni. Az átalakulás borzasztóan fájdalmas, az illető átéli egész addigi élete során elszenvedett minden lelki és fizikai sebét. Kb. egy napig tart, a méreg mennyiségétől függően. Ezen kívül az egyik leggyorsabb sárkányfajta.
A fajról: A vámpírsárkányoknak messze nyúló legendájuk van. Az első vámpírsárkány egy sima türkizkék pikkelyes volt, akit megharapott egy másik lény. Erről a lényről nincsenek feljegyzések, ugyanúgy lehet ember, mint akár griff. Ennek a sárkánynak az utódai szintén örökölték a képességeket, egyetlen kivételével: a halhatatlanságéval. Az első vámpírsárkány ugyanis állítólag a harapástól számítva nem öregedett. Mostanra nagyon kevés vámpírsárkány maradt, mivel az emberek nem szívesen használják őket hátasnak, kiszámíthatatlan és veszélyes természetükből eredően.
Hali! Akira nickneven regiztem, és új vagyok. Szeretnék igényelni egy sárkányt! A képet beraktam, de ha nem jó akkor: Vad Lények: Sárkányok: 4. kép (gyönyörűszép kék sárkány ;) ) Jahh és ha valami túl meseszerűen hangzik, vagy valamit eltúloztam, szóljatok. Sajnos hajlamos vagyok ilyenre xD Imádom a fantasykat, és az oldal télleg fantastic! Remélem minden jó, most még próbálkozok a karakterem kialakításával, aki persze Ilana Noar (Lana) lesz. Mindent köszi: Lana
Név: -Akira
Faj: -türkizkék pikkelyes vámpírsárkány
Típus: - repülő/jég
Nem: - nőstény
Előnyök:
- vámpír tulajdonságai: tűhegyes szemfogai egy különleges bénító mérget tartalmaznak, ami egy harapás után teljesen megbénítja az áldozatot, és mivel tudja adagolni a méreg mennyiségét, nemcsak vadászásra, de harcban és rendkívül előnyös. Nagyon gyorsan gyógyul, csak vérre van szüksége hozzá.
- rendkívül gyors, hajlékony, jól kanyarodik. Levegőben és földön egyaránt kecsesen, halkan mozog.
- pikkelyei csúszósak – kivédi a tompa ütéseket -, vízben kitűnően tud velük siklani, de nem bírja soká a víz alatt
- fegyverei: hegyes fogai és éles karmai áttörnek vastag páncélokon, pajzsokon is, de nem túl erős. Legfőbb fegyvere a már említett gyorsasága, a jégokádás (fagyasztósugár, amit nem túl nehéz felolvasztani) és persze a mágiája. Ez nem adott tulajdonsága, tanulta (története). Ért a hipnotizáláshoz, a káprázatokhoz és valamicskét a gondolatolvasáshoz.
Hátrányok:
- nappal kevésbé aktív, szemét bántja a fény, ezért szemvédőt kell alkalmazni nála
- csúszós pikkelyei ugyan kivédik a tompa ütéseket, de a hegyes dolgok könnyen felsérthetik a bőrét
- vérrel táplálkozik, és maga a faj igen veszélyes emberre is.
Erő: 10
Állóképesség: 8
Intelligencia: 12
Karizma: 5
Mágia: 15
Gyorsaság: 15
Története: A Dental hegységben kelt ki a tojásból, de anyja néhány hónapos korában elpusztult. Az éhhalál küszöb
Uhh... feladtad a leckét.:P Most nincs túl sok időm, úgyhogy elkezdem, de nem tom, mikor lesz kész mind....^^" igyekszem :) Remélem regeltél mindegyik lény nevén, ha nem, kérlek tedd meg (ellenőrzöm ám! :D)
Peredur a három szellemtestvér közül a legfiatalabb, a jeges északi szelek védőszelleme. A csapatban sokszor tölti be a hírvivő szerepét.
Erős mágikus képességekkel rendelkezik, hatalommal bír a levegő fölött, percek alatt hatalmas viharokat és szélfúvásokat támaszthat, a bökkenő csak az, hogy mágikus képességei igen szeszélyesek, és minél görcsösebben akarja, hogy sikerüljön valami, annál kisebb az esélye, hogy valóban véghez tudja vinni. Emiatt sokszor zavarba jön és alá is becsüli magát – ám addig amíg kételkedik a képességeiben, az nem fogja őt szolgálni. Barátai azonban mindig bátorítják.
Külsejében a legfeltűnőbb a hátán lévő két nagy szárny, ezektől eltekintve azonban egyszerű, csupaszfarkú egérnek gondolhatnánk. Védőszellemi rangját csak karikái jelzik, ezeken kívül nem szívesen hord ékszereket. Gyakran látni üzenetek vivésére alkalmas tekercstartójával. Egyik combján nap-szerű szimbólum látható.
Peredur nagyon kedves és naiv is egyben, őszinte és tisztaszívű. Szeret meghallgatni másokat, és imádja a történeteket. Beszéli az emberi nyelvet. Sokszor látni Daghda társaságában, ahogy történeteit hallgatja. Egyik kedvenc időtöltése a zenélés és mesélés – apró hárfájával kíséri hőskölteményeit.
- mint minden driádnak neki is vannak elementális képességei, amiket leginkább légi csatákban tud kamatoztatni, mivel a fagyos szeleknek parancsol
- nagyon szerény és kedves, általában a jót feltételezi mindenkiről és tisztaszívű döntései a csapat többi tagjának is jó példát nyújtanak
- szárnyai segítségével szélsebesen és kitartó erővel közlekedik a légben, nem érzi magát rosszul a hidegebb légáramlatokban sem
- hírvivőként nagyon hatékony kis termete, gyors röpte és őszintesége miatt
Hátrányai:
- szellemtestvérei közül ő a legfiatalabb, talán ezért egy kicsit félénkebb és visszahúzódóbb is – szüksége van társai támogatására
- ha ideges, az hátrányára lehet mágikus képességei használatában, ilyenkor pedig végképp bepánikol és még kevesebb lesz rá az esélye, hogy használni tudja képességeit
- emiatt sokszor alábecsüli magát és bizonytalanná válik
- mágikus képességein kívül csak fürgeségére támaszkodhat, kis termete miatt ezeken kívül védtelen
Miravelle a középső testvér Oberon és Peredur között. Ez a testvérség úgy értendő, hogy egyszerre teremtették őket, és együtt küldték el őket küldetésük teljesítésére, Miravelle a tölgyfák védőszelleme.
Külseje egy zöldes szőrzetű csupasz farkú egéré. Driádi mivoltát a szeme alatt lévő föld foltok jelzik, hivatásának jelképei pedig nyakláncai, gyűrűi és egyéb ékességei. A feje tetején lépő két kis árulkodó szarvacska kis faunává teszi hasonlatossá, ami nem is áll messze valódi mivoltától.
A kis test céltudatos és kivételesen intelligens belsőt rejt. Miravelle elsősorban az eszével harcol, és eszes taktikái és tölgyfái segítségével kemény vetélytárs lehet. Mágikus képességei hasonlóak más erdei fény elemű driádokéhoz, bár legszívesebben és leghatásosabban a tölgyfáknak parancsol. Mozgásra, növésre és még sok más dologra is rábírhatja őket. Szellemi létben gyorsan mozog a tölgyfákon keresztül, bár amúgy is igen fürge. Sok már erdei driádot összehívhat segítségére.
Kicsit rideg természetű, társai nem nagyon tudják rávenni egy kis bolondozásra. Ennek ellenére mindenki szereti, és megbecsüli.
Testvéreihez hasonlóan beszéli az emberi nyelvet, mint ahogy sok másikat is, így jó tolmács lehet fajok között. Egyébiránt is gyakran viselkedik négy lábon járó lexikonként. Jó érzéke van a képzőművészethez, amit mágikus képességeivel vegyít – tárgyait úgy készíti, hogy növekvésre bírja a tölgyfákat és alakító varázslatai segítségével gyönyörű tárgyakat készít.
Szigorú természete miatt nehezen oldódik föl társaságban pedig a maga módján mindenkit szeret. Oberon gyakran hozza ki sodrából szerelmes közeledésével, és nem hajlandó megnyílni a folyószellemnek, de gondoskodása szeleburdi társáról érzelmeket sejtet valahol mélyen…
- védőszellem testvéreihez hasonlóan tökéletesen kezeli driádi képességeit; fő szövetségesei, a tölgyfák bármikor megvédelmezik vagy megtámadják ellenségeit
- rendkívül logikusa gondolkodik, zseniális taktikák és stratégiák kieszelésében, mindig lehet számítani hidegfejű gondolkodására
- sebesen utazik a fák szellemei segítségével, ami kis termetével együtt jó felderítővé teszi erdős terepen
- látása és szaglása, de legfőképpen hallása nagyon jó – ezért kitűnő nyomkövető
Hátrányai:
- természete szerint szigorú és rideg is – nem szereti, ha körülötte nem veszik komolyan a dolgokat és sok idő kell ahhoz, hogy kicsit feloldódjon társaságban
- Gellerten kívül nem bízik más humanoidokban – ez főleg abból adódik, hogy az emberek sorra vágják ki szeretett fáit
- ha sokáig marad egyedül, egyre zárkózottabbá válik és hamar elvadul – vagy inkább visszavadul – az általa őrzött fák között
- minél több, általa őrzött fa pusztul el, ereje úgy csökken
Oberon a driádok egyik legnépesebb csoportjához, a védőszellemekéhez tartozik. A védőszellem-driádok erősen kötődnek adott alapelemük egy bizonyos részéhez, mint pl.: a fagyos szelek védőszelleme, vagy a barlangi tavak védőszelleme stb.
A kistermetű Oberon a gyorsfolyású patakok szelleme, erre pedig a szemfülesebb szemlélő könnyen rá is jöhet képességeiből és jelleméből.
Védőszellemként mágikus képességei specializálódtak. A gondolatnál is gyorsabban képes utazni a gyorsfolyású patakokon keresztül, és a víz csobogása sok mindent elmesélhet neki. Ha bajban van, segítségére hívhat más vízi driádokat. Emellett nagy a hatalma a víztömegek felett is – az apró kis driád képes áradásra bírni a folyócskákat és elsodortatni velük bármit. Fontos képessége a vízidézés is, ám képességeinek valódi határai még felderítetlenek…
A gyorsfolyású folyamok ipari célú elterelése, szabályozása és szennyezése számára a legnagyobb probléma, mivel erősen függ az általa védelmezett elemtől – ezért ezek ellen küldetésszerűen harcol.
Külsejére legelőször egyszerű, világos színű, csupaszfarkú egérre hasonlít, mint fajának legtöbb képviselője. Homlokán azonban kék, csepp alakú foltok találhatóak, amik különleges mivoltára utalnak. A magán hordott gyöngysorok, gyűrűk és karikák pedig a többi driád számára jelzik védőszellemi rangját.
Oberon igazi kalandor, bátor és kíváncsi, szeret utazni és felfedezéseket tenni. Ehhez mérten rendkívül kitartó és elszánt is. Rendkívül fürgén mozog – fut és úszik. Beszéli az emberi nyelvet, és sokat is fecseg, stílusát pedig jól jellemzik fanyar humorú, szarkasztikus hangvétele…
A pesszimista, csípős nyelvű külső ellenére nagyon jó barát, nagyszívű és bármikor kész társait segíteni. Ilyenkor bátorsága átcsaphat vakmerőségbe, és hajlamos azt is elfelejteni, hogy apró termete miatt hátrányba kerül, de nagy segítség is lehet rendíthetetlensége és makacssága.
Vérbeli rágcsálóként kedvencei a magok és rágható dolgok. Mestere a rágcsálásnak, és ezt nem csak a táplálkozásban kamatoztatja – unalmas és kreatív perceiben gyakran farigcsál szobrocskákat. Mániái a kerek fényes dolgok, mint az igazgyöngyök és fényes kavicsok. Ezeket élvezettel gyűjtögeti és könnyen ki lehet engesztelni pár csillogó gömböcskével… ;)
Rossz tulajdonságai ellenére a cserfes kis kardoskodó fanyar humorával hamar belopja magát mindenki szívébe – talán csak egyvalakiébe nem, aki történetesen olthatatlan szerelme tárgya és szellemhúga is egyben: Miravelle…
- igazi ereje mágiájában van – tökéletesen kezeli driádi képességeit, hosszabb időre is képes eltűnni a vízben, egyé válni az elemével, irányítani azt, és erőt meríteni belőle
- apró termete miatt kiváló felderítő lehet, vízen keresztül gyorsan képes utazni és korlátlan ideig képes a vízfelszín alatt maradni
- nagyszívű, hűséges és rendkívül bátor
- nagy koncentrálással képes vizet teremteni –vagyis összehívni azt a növényekből, vagy a földből, akár a sivatag közepén is
Hátrányai:
- meglehetősen fafejű, makacs és kardoskodó – néha túlteng benne a vezetői szellem, gyakran ironikus stílusával könnyen megbánt másokat
- kis termete miatt közelharcban esélytelen, csak mágikus képességeit segítségre hívva tud küzdeni
- ha barátai megvédelmezéséről van szó, bátorsága sokszor vakmerőségbe csap át és ezzel veszélybe sodorhatja magát és másokat is
- ha sokáig nem jut vízhez, vagy attól távol van, és annyira legyengül, hogy vízidézést sem tud végrehajtani, teljesen védtelen lesz és elveszti minden erejét